❤ SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA ❤


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...
Saya Farhana Binti Rashid pelajar daripada Institut Pendidikan Guru Kampus Sultan Mizan, Besut Terengganu bagi Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) major Pendidikan Seni Visual Sekolah Rendah...
Tujuan saya menghasilkan blog ini adalah untuk memenuhi tugasan projek semester 5 bagi subjek elektif 2 iaitu Reka Bentuk Dan Teknologi. Tajuk Kursus pada kali ini ialah PERNIAGAAN DAN KEUSAHAWANAN (RBT 3119E). Oleh itu, saya perlu menyediakan satu blog perniagaan berdasarkan produk yang telah saya pilih. Justeru, harapan saya, semoga rakan-rakan di media sosial dapat membantu saya dalam melaksanakan tugasan projek pada kali ini. Saya juga berharap dengan tugasan yang saya laksanakan ini dapat memberikan inspirasi kepada saya untuk menceburkan diri dalam perniagaan dan keusahawanan..
SEKIAN, TERIMA KASIH




KOLEKSI KASUT DOODLE ❤ DOODLEART❤

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mrsdoodleart.blogspot.com